Wednesday, April 29, 2009

Jam Volkswagen

Aku cukup minat dengan beberapa jam VW yang aku jumpa di internet. Sebagai peminat VW, aku cukup minat dengan barangan & aksesori yang berkaitan dengan VW. Tapi memandangkan aku ni peminat jam juga.... aku memang nak sangat memiliki jam-jam ni. Untuk yang berminat, boleh cari jam-jam ni kat eBay.


Jam ni ada beberapa pilihan warna dail (hitam, merah, biru & kuning).



Aku suka jam ni. Nampak unik.







Dari semua jam-jam di atas, jam di bawah ni paling aku suka. Jam-jam ni merupakan jam dari Bavarian Crono yang menciptakan jam berdasarkan panel meter VW (Beetle, Transporter & Karmann Ghia). Siapalah yang nak pakai jam-jam camni? Aku rasa orang yang minat VW macam aku ni sanggup. Memang nak sangat sebenarnya. Jam dibuat mengikut tahun model VW dikeluarkan. Tengok saja koleksi yang mereka ada. Nampak betul-betul berkualiti. Rupa dailnya serupa dengan meter VW. Peminat VW pasti akan menggilai jam-jam ni untuk dijadikan koleksi. Aku rasa macam nak beli semua ja. Harga di antara Euro$123-249.


Beetle 1946.
Euro$155


Beetle 1949.Euro$124 & Euro$136


Beetle 1952.
Euro$159


Beetle 1960.
Euro$133


Beetle 1968.
Euro$129


Beetle 1971.
Euro$135


The Mexico Beetle.
Euro$132


Kharmann Ghia 1966.
Euro$249


Bus.
Euro$158

Untuk yang berminat nak beli, anda boleh layari web mereka untuk maklumat lanjut:
http://www.bavarian-crono-technology.de/index.php?cat_id=01

2 KOMEN ANDA:

amer|zhafran said...

bro...xde kt jam mcm ni yg bro jual..

sy peminat VW gak..sy pakai beetle 1963...

padu ar jam nih..argggghh..

duniajam said...

Sorry bro. Aku takda jam ni. Teringin nak beli jam bavarian tu. Tapi nak beli kena guna kad kredit. Tak boleh guna paypal. Tu yg tak jadi