Wednesday, May 27, 2009

Jam dah sampai

Aku pos jam ni hari sabtu lepas... tak sangka pula jam ni sampai ke tangan tuannya keesokkan harinya. Seronok betul rasa bila jam yang aku pos sampai ke tuannya. Agaknya inilah perasaan Jamlama & Jamkoleksi bila jam yang dihantar sampai ke tangan tuannya dengan selamat, berfungsi elok, tanpa ada cacat cela & tuannya pula rasa seronok dengan jam barunya. Aku juga tumpang gembira. Satu kepuasan juga bila orang lain pun seronok & puas.



Inilah gambar jam tu dengan tuannya. Moga-moga tuan rasa seronok dengan jam baru ni. Nampaknya jam ni sampai ke orang yang betul... seorang peminat jam juga...

2 KOMEN ANDA:

Zulekhzan F.S. said...

...tapi kadang2 tak seronok bila buyer tak inform pun yg jam yg dia org beli tu dah sampai...ye la...dia org tak tau perasaan kita yg berdebar2 bila hantar barang ni...takut hilang....tapi lebih seronok & kagum bila jam yg dihantar ke luar negara spt uk,us,thai,china,s'pura,german,demmark...malah...russia sekali pun sampai dgn selamat...syabas pada POS MALAYSIA!!!

duniajam said...

Betul gak. Pada mulanya aku memang rosau jugak. Maklumlah 1st time pos jam kat orang. Bila dah sampai tu, rasa seronok betul. Hehehe... Aku tak rasa lagi perasaan cam ko. Mungkin suatu hari nanti aku dapat rasa... Ekekeke...