Thursday, April 15, 2010

Dunia Jam berwajah baru

Dah sekian lama dengan rupa yang lama, aku nak buat sedikit perubahan dengan rupanya yang dulu. Harap anda boleh terima akan rupanya kini. Jika tak ok, aku akan ubah lain & cari yang lebih bersesuaian. Dunia Jam Pilihan juga turut diberi wajah baru.

Terima kasih atas sokongan anda selama ini.

7 KOMEN ANDA:

Ckin said...

waaa.. cun dan ngamcam

duniajam said...

wah.... tak lena lagi ka? Ekekeke... Krim salam cium kat Izzah

amer|zhafran said...

nmpak segar dan simple jer..terbaik bro..

Zhentan said...

fresh new look...awesome dude...keep it up

duniajam said...

Terima kasih kawan-kawan sekalian. Tanpa korang semua masakan aku masih lagi berblogging. Tq

ps: Kalau ramai tak suka rupa sekarang. Aku ubah lain.

Tok Janggut said...

Cun Bro....very klasik.hehehehe....ni warna Otai2 cm bro ja bleh pkai

duniajam said...

Aiseh bro... Segan lak aku. Huhuhuhu...

Dah berumur setahun dah blog ni. Sempena ulangtahun pertama yang sebulan terlepas, aku berikannya hadiah dengan rupa yang baru. Ekekeke...