Tuesday, August 17, 2010

SNEAK PREVIEW - my grail watch....

Aik.... lain la pulak tali dia..... ini adalah tali original jam tu.... tali ala Panerai hari tu adalah tali yang aku tukar untuknya..... Hehe... Mungkin terungkai 1 lagi jawapan kepadanya....

9 KOMEN ANDA:

Anonymous said...

hmm.... seiko samurai titanium...
hehehehe...

duniajam said...

Wei..... alaa........ Hahahaha.....

Anonymous said...

sikit lagi tu.. sikit lagi nak kena.. haha!!!

sukajam said...

Tali dah sah Seiko Z22. Jenama Seiko ni.. Kalau pakai tali ni, mesti Seiko Diver punya.. Lepaih tu... aaaa... bermula dgn huruf Ti kot?

Zhentan said...

Seiko tue dah mcm tepat dah tue...

duniajam said...

Jawapan yg sah... selepas ini.... tak semestinya Seiko saja yg pakai tali wave tu. Haha....

JamQistina (0195000770) said...

hehehe rasanya mcm marine.... je...

JamQistina (0195000770) said...

dh sah kalau bukan marine master mesti sumo ni hehehe

duniajam said...

Aiseh bang..... kantoi.... hahaha.... Kantoi kat Sumo tu la.... Haha....... Er... er.... err....