Friday, February 12, 2010

Samurai sempena hari Jumaat

Berpegang janji dengan bro Timur Detikduabelas.... Aku & Narong memakai Samurai sempena hari Jumaat yang mulia (12/02/2010)....


Model Samurai titanum bro Hassan. Payah nak jumpa model ni. Bro Hassan ada 3 Samurai. Patutlah kat kedai dah takda... Macam tak kena ja tarikh tu bro...


Bro Narong dah tukar tali kulit. Nampak gempak jugak.... Err.... beli di mana bro?


Sorang lagi sahabat jam yang baru saja mendapat jam idaman... bro Nazeri. Tahniah bro... Bau kedai lagi Samurai tu.
Bro, jam apa kat belakang tu? Macam best ja.... kuikuikui...


Kawan-kawan lain yang ada Samurai, bolehlah berkongsi cerita...

14 KOMEN ANDA:

sukajam said...

Warghhh!! Terbakaq! Terbakaq!! X lama aku join korang gak. Tungguuuu.... huhuhu!!

timur said...

Haha bakaq kasi rentung! DJ, aku memang tak pernah edjust hari, kerja tu memenatkan.

Samurai mempunyai design yang mantap! korang boleh rasa dan bandingkan dgn model seiko sekelasnya.

JOM KITA SERANG SAMURAI PULAK!!!

timur said...

DJ, gambo bawah tu aku konfius laaa.. Samurai tu ko tak cuci bersih ka? Tu hah! aku masih nampak bulu kat tangan tu...

sukajam said...

Bulu ke imbasan cahaya tu? Harap aku dpt gak sebatang samurai pasni.. huhu!! Sedih..

duniajam said...

Woih... aku dah cuci bersih tu. Daki langsung takda tau. Hehehe...

Kasi bakar sama dia... harharhar... Sapa yg belum ada Samurai, baik cari cepat sebelum pupus atas muka bumi....

Welcome to the club guys.... SYABAS!!!

Narong said...

kasi pancung sama itu penyu tua...huhuhuh...........

bila plak nak buat hari sumo ??? (bakar secara berperingkat)

Narong said...

baru aku perasan....ada epos la kat koleksi bro nazri nih....adduusss....idaman kalbu aku tuhhh...nanti la tunggu next gaji lepas 2-3 bulan lagik.....

timur said...

Sepatutnya Samurai tita-tita aku le dok rangking gambo teratas! ini kesilapan yg disengajakan nih...

Mana Parti Keadilan!, ooo silap.. MANA KEADILAN!INI MACAM TAK ADIL!

Narong said...

politik wang nih bro Timur Timur....jgn undi dia lg next time...huhuhuh

duniajam said...

Macammana nak boh atas, duit bawah meja tak kasi.... muahahaha...

ahmad norman said...

pedang samurai tak layak ke?

duniajam said...

Boleh bro, tapi tak cukup tajam nak menikam kalbu... Ehehehe...

mnazri.tan said...

nama aku nazri gak..kenapa aku takder samurai pun ??? hehehe

duniajam said...

Haha... nnt ada la tu tak lama lg. Hehe