Wednesday, September 1, 2010

SNEAK PREVIEW - my grail watch....

Walaupun aku bukan penyelam.... memadailah kalau jam ni yang penyelam.... Walaupun aku 'gayat' dengan air lebih 2 meter, jam aku tak 'gayat' sampai 200 meter... terharunya....

8 KOMEN ANDA:

hadi_8149 said...

Assalamualaikum wa rahmatullahi wa barakatuh.

Tolonglah stop menzalimi para pembaca blog ni. Dah cukup terseksa sgt dah ni.....

Zhentan said...

kalau ikut kan hati aku...nak jer aku benam mamat ni 200 meter dalam laut....wei dah dah la nie...baik kau cepat announce...wakakakka

hari tue bukan dah ngaku ke benda nie seiko....adoiii

duniajam said...

Waalaikumussalamwarahmatullahiwabarakatuh....

Hadi, minta maaf... tak sengaja.... Wakakaka....

duniajam said...

Zhentan,

Uih... janganlah.... aku tak pandai berenang. Wakakaka.... Aku tak ngaku pun... wakakaka.... tunggu kepastiannya lepas ni. Hahaha....

JamQistina (0195000770) said...

bro dj hehehe angka 200mm tu mcm jam ni je http://www.mudah.my/Seiko+Scuba+Pre+Owned+Watch-7124119.htm

duniajam said...

Hehe.... Tunggu bro.... tanyangan perdana akan diwujudkan 1 hari nnt. Pelan2 kita teka jam apa. Hahaha....

JamQistina (0195000770) said...

hehe bila nk keluar marinrmaster tu hehe 200m dpt gmbr tu clue sja kot bukan gmbr jam grail tu kan hehe

duniajam said...

Hehe... klu bro. Pelan2 klu akan keluar. Haha