Tuesday, September 7, 2010

Sempena menyambut lebaran mendatang

Sempena sambutan hari raya puasa yang bakal menjelma 2 hari lagi.. DJ sekeluarga ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua rakan blogger, rakan-rakan jam di mana saja berada, kepada pengunjung blog DJ yang sentiasa menyokong usaha DJ selama ini. Salah silap tutur kata DJ samada di blog mahupun di FB, DJ ingin menyusun 10 jari memohon kemaafan. Moga raya kali ini memberi makna yang tersendiri kepada kalian semua. Terima kasih sekali lagi kerana meyokong DJ selama ini. Insyaallah usaha ini akan diteruskan selagi mampu.....

ps: penat wo dok buat tulisan pakai bunga api tu.... terima kasih kepada isteri tercinta kerana banyak membantu merialisasikan segala tulisan-tulisan tu..... Hehe..

9 KOMEN ANDA:

Jojoe said...

cantik ucapan bunga api tu..selamat hari raya untuk hang dan isteri tercinta..maaf zahir batin... raya kat mana tahun ni???

hadi_8149 said...

Assalamualaikum wa rahmatullahi wa barakatuh.

Dah nak raya dah pun tapi tak tunjuk juga grail watch dia.....buat perangai betul mamat ni.

Zhentan said...

memang dia nie buat perangai mcm ni...hahaha

Suka Jam said...

Perangai yg tak berubah.. walaupun dah puasa sebulan.. haha!! Apa2 pun bro DJ, Selamat menyambut hari raya aidilfitri..maaf zahir & batin..

duniajam said...

Jojoe.... penat gila buat tilisan bunga api tu. Haha..

Tahun ni raya Johor. Ni baru balik Kedah.

duniajam said...

Waalaikumussalamwarahmatullahiwabarakatuh Hadi,

Grail tu lambat2 takpa. Akan ku buat tanyangan perdana 1 hari nnt. Hehe...

duniajam said...

Zhentan & SJ,

Best bro. Baru thrill... hahaha...

amer|zhafran said...

slmt hari raya jugak bro~

tulisan buat dgn bunga api??mmg payah tuh..hanya yg tegar saja bleh buat.haha..terbaik..

duniajam said...

Penat bro buat. Aku amik gambo. Bini yg susah payah buat. Haha... Lagi susah sebab pakai compact kamera. haha