Sunday, September 12, 2010

Suatu hari di hari raya.....

Permulaan selepas raya ni diserikan dengan preview 2 jam yang selama ni ku nantikan. Tidakku sangka kesabaranku untuk mencari jam raya membuahkan hasil yang cukup lumayan dengan kehadiran 2 model yang cukup anggun & collectible. Pertemuan dengan jodoh ini di Muar di 2 Syawal membuatkan hati tak keruan untuk memilih salah satu...... tak dapat memikirkan yang mana satu..... membuatkan aku memilih untuk memiliki kedua-duanya sekali..... terimalah....



Seiko 6138-0011 aka UFO



Seiko 6138-8020 aka Panda


Hari raya kali ini diserikan dengan 2 ahli keluarga terbaru. Nantikan ceritanya di episod akan datang....

10 KOMEN ANDA:

JamQistina (0195000770) said...

oooo patut la aku cari kt asan dh xdak hehehe

duniajam said...

Haha..... rezeki raya bro. Lepas tgk jam ni.... terus berkenan. Payah nak dpt jam ni yg elok camni. Hehe... Nak refurbish kasi cun lagi dua2 ni. Hehe

JamQistina (0195000770) said...

berkenan kat ufo tu hehehe

duniajam said...

Insyaallah ada rezeki bro nnt. Hehe... Bro Hassan ada 1 lg UFO. Hehe

Zhentan said...

tahniah...jaga elok elok yer...heheheh

duniajam said...

Tq. Insyaallah akan dijaga rapi. Hehe

amer|zhafran said...

panda cun woooo!!

duniajam said...

Mmg cun bro. Aku tukar ;lak tali kulit ala croc biru gelap dgn lining putih.... waduh... cun betul.... Haha... puji jam sendiri... tak malunya....

Adib said...

bgos gak panda..kalo dpt perghh..gempak giler..

duniajam said...

Kalau ada rezeki boleh angkat ni. Mmg lawa.