Saturday, July 24, 2010

SNEAK PREVIEW - my grail watch....

.....tunjuk buckle plak.....

6 KOMEN ANDA:

Zhentan said...

nampak mcm PAM, tapi aku rasa bukan...makin teruja nak tahu....

duniajam said...

hehe.... aku pun keliru......

Zhentan said...

Styling akan akan PAM...tue dah sah la....tapi berdasarkan penjelasan sebelumnya, aku rasa bukan PAM...hehehe...gambar sebelum nie ada sikit mcm styling dievas....

dah la Dr DJ...cukup la...aku tak suka la cam nie

tunjuk jer la....arghhhhhhh!!!! (sambil menghentak hentak tangan di meja dan menarik narik rambut )

duniajam said...

Wei... kronik tu wei.... Ok la... Clue seterusnya selepas ni... Aku yakin ramai akan tahu... haha...

Zhentan said...

selepas ini tue bila....arghhh....(makin marah sambil mengangkat laptop dan cuba nak hempas kat lantai, tapi tak jadi pasal nie company punya...hehehe)

duniajam said...

Komponi punya takpa.... bole beli baru. Haha...