Saturday, July 17, 2010

SNEAK PREVIEW - my grail watch....

Aku tunjuk tali plak..... hehehe.... mesti boleh agak dah kan?......

6 KOMEN ANDA:

Zhentan said...

no ...aku tak boleh agak..tapi lawa strap nie....hehehehe...cepat la tunjuk...apa faedah kau buat cam nie ?????

sukajam said...

Haha!! memang nak kena bro DJ ni.. haha!! Tp mcm aku penah tgk tali jam ni.. Ada hadiah klu dpt jwb? hadiah casio BP-200w ok? haha!!

duniajam said...

Waa.... nangis aku.... Sebenarnya takda faedah pun aku buat camni. Saja bagi korang tension... Haha... Jahatnya aku.... harharhar....

Zhentan said...

DJ kau memang la....why ? why ? why?

Zhentan said...

aku rasa aku mcm pernah perasan jam Dievas strap mcm nie...mungkin kah...tapi , tak mungkin dievas capai tahap grail utk DJ...apa dia nie....

duniajam said...

Haha... tunggu... mesti tak sangka punya & mungkin ada yg cakap.... Ceh! Ini yg DJ punya grail! Hahaha.... Isk.... sedeynya... Huhu...

Bg aku jam tu mmg grail untuk aku dalam kategori tu. Sampaikan aku dah tak nampak dah jam lain lagi dah.... Psl sangat pyh nak dpt & org lain mungkin takkan anggap itu grail sbb tak minat.... Psl jam tu penuh erti kat aku.... waaaa.......

Mesti lagi peningkan? Ekekeke....