Saturday, January 8, 2011

SNEAK PREVIEW - my grail watch....

Logo pengenalan yang semua orang tau.... aku tak faham apa nombor itu maksudkan....
 berdasarkan tulisan stiker tu seolah-olah menunjukkan design jam ini sudah dipatenkan....

Sedikit masa lagi persoalan ini akan terjawab.... rakan-rakan yang datang masa perjumpaan hari tu sudah tau..


8 KOMEN ANDA:

ZULKANAIN said...

aik masi lg berahsia...dato k n ct dn bukak rahsia...plat KCT1 rege 66,000...

duniajam said...

Haha.... skit lg bro.... lepas ni jawapan akan keluar skit2... haha

mnazri.tan said...

Tuan Dunia Jam

Sekadar nak berkongsi...Rasanya yang di patent kan bukannya design jam ni.Tapi technology. Kalau saya tak salah la.

US Patent 4942516 - Berkenaan single chip integrated computer

US Patent 4672457 - berkenaan scanner system

nampak memang ada kaitan dengan jam Tuan, tapi mungkin maklumat saya ni tak tepat...

duniajam said...

Tq bro. AKu mmg tak tau psl penambotan tu. Betul la tu kot. Hehe..

Our Places said...

DJ,sy da tau da ni jam ape wlapon x dtg pjumpaan tu..

duniajam said...

Hahaha... sabo.. skit lg akan keluar... hehe

kuncijam said...

Tuan Doktor, kira nak diagnose penternak jam. Teka apa jenis obat.

duniajam said...

Obat dia sukar jugak tuan... mau kena beli jam... paling mujarab, kalau org tolong prescribe jam sekurang2nya 1. Haha