Friday, August 28, 2009

Jam bulan kemerdekaan

3 ketul jam Seiko menjadi penghias aku sempena bulan kemerdekaan ni. Penat kerja pun hilang bila dapat jam-jam secantik. Susah nak jumpa apatah lagi memiliki jam seelok ni...

  1. Seiko Actus.... rupa seakan-akan Grand Seiko.
  2. Seiko Diamatic... classic, unik & menarik. Nampak seakan-akan Omega Dynamic.
  3. Seiko... err... yang hijau tu. Rupa macam Seiko DX. Jam Seiko paling cantik diantara semua. Sungguh cantik dengan hiasan dail berwarna hijau, menyerlahkan kecantikan sejati jam ni. Sangat cantik dipandang, apatah lagi dipakai...

Review kesemua jam-jam ni akan dibuat selepas ni.... Layan dulu....


2 KOMEN ANDA:

sukajam said...

huiyo.. dah jd seiko collector lak skrg ni ye? hehe!! Jam rado dial hijau tu mmg best.. Ala-ala mesra alam sket..

duniajam said...

Tu wa. Banyak pulak Seiko skrg. Aku suka Seiko sebab model2 dia banyak yang unik & susah nak jumpa dah sekarang. Aku suka simpam jam yang unik & susah nak jumpa sekarang. Kalau tanya jenama apa, susah juga nak jawab. Pasal jenama tak begitu penting bagi aku. Yang penting, 'nilai' jam tu... Hehehe...