Thursday, October 14, 2010

SNEAK PREVIEW - my grail watch....

Sah! Seiko rupanya!
Tapi jam apa ya?

11 KOMEN ANDA:

ape said...

wah..smakin berani dah..

matbond said...

aku tau...ni mesti jam tangan..kan,kan he

duniajam said...

Jam dinding pun boleh gak ada tali.... Hahaha....

ZULKANAIN said...

pergh...teka bola kat utusan m'sia pun x lama mcm ni.

duniajam said...

Haha... lain skit teka teki ni....

mnazri.tan said...

cam nie la mar...kau buat lagi mcm nie..kalau kau tak nak gak share jam apa...aku suruh shidi gigit cuping telinga kau...baru kau tahu....hahahahah

jam apa wei

viruspronto said...

DJ sekarang suka buat org saspen la... :-)

duniajam said...

Bro Nazri, aku takot la dgn shidi. Hahaha...

duniajam said...

Bro viruspronto,

saja kasi semua suspen. Haha... Nnt keluar mesti org tak sangka. Ekekeke,,,

Suka Jam said...

Mcm jam 300m je ni.. Caseback ni kena bukak guna pembuka tin sardin ni kan?

duniajam said...

Errmmm.... tipah tak mampu nak jawab bang.... hahaha....