Friday, September 18, 2009

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI


Di kesempatan ini ingin sekali diri ini momohon ampun & maaf sekiranya ada tersilap, terkasar bahasa di dalam penulisan selama ini. Segala yang dipaparkan & ditulis hanyalah untuk perkongsian sesama kita.

Ampun & maaf dipinta daripada pembaca setia, follower yang sentiasa melawat blog ni... kepada kawan-kawan, pelanggan yang pernah berurusan dengan saya secara langsung @ tidak langsung walau di mana saja berada. Terima kasih di atas sokongan kalian selama ini. Moga Aidilfitri kali ini dapat memberi manfaat & mandapat keberkatan dari yang ESA. Moga sentiasa ceria di samping keluarga tercinta.

Ucapan selamat kepada semua dari Asmar sekeluarga....
Terima kasih

4 KOMEN ANDA:

JACK' TREASURE CHEST said...

Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Bathin buat Saudara Asmar dan Keluarga. Semoga selamat dalam perjalanan pulang beraya ke Kedah dan Johor. Saya dah 15 tahun tak balik beraya di Johor sbb orang tua dah tak ade, adik beradik 2 org tinggal di Lembah Kelang.

duniajam said...

Selamat hari raya kepada Tuan Syed juga. Insyaallah raya kedua saya akan berada di Johor. Raya pertama di Kedah. Doakan kami selamat pergi & balik. Terima kasih

Limau tambun said...

Selamat hari raya untuk Sdr Asmar sekeluarga. Kalau ada kelapangan jemput beraya di rumah saya di Aloq Staq.

Just call and Muzill can provide the direction.
Maaf zahir dan batin.

duniajam said...

Insyaallah Dato. Ada kesempatan saya singgah Alor Setar. Kalau tak, saya singgah Ipoh kalau sempat. Tahun ni takda baju raya. Baju tak beli, tapi jam raya beli. Hahahaha...